Svar på Tal





Vi är verkligen inte tillsammans och jag skulle inte riktigt säga att jag känner dom.
Dom vet vem jag är, dom följer mig på twitter, vi har dm:at och jag har träffat dom några gånger, mer än så är det inte.
Såklart vet jag allt om dom och dom vet väl ganska mycket om mig (Mer än vad några av mina kompisar vet haha!) men jag vet inte riktigt, man kan ju inte säga att jag är deras kompis liksom.
Inget fan är deras kompis. Men jag har haft sjukt mycket tur, för som sagt, dom vet vem jag är, känner igen mig och kan mitt namn :)
// Daphna

Kommentarer
» Anonym

tack! :)

2012-03-12 // 16:39:59
» Anonym

Kommer du att skolka från skolan ? På måndag, tisdag och onsdag? För att träffa jedward och har du köpt något till dem ?

2012-03-13 // 18:56:41
» Anonym

Komm igen nu uppgraterea mer!!!!!!!! :);):);):):):P

2012-03-15 // 06:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback