Svar på kommentarer!

Svar: Det är faktiskt jag som gör dom! (Daphna)
Polyvore.com
Svar: Yes, I dooo!! Med Lucinda är det lite oklart, halvt typ.
Svar: Som ni kanske märkte kom dom inte i lördags, det blev lite fuckat alltihopa, men dom kommer på Onsdag iallafall. Jag ska vara i skolan på morgonen, sen sticker jag och träffar dom och sen får vi se, ska fråga hur länge dom stannar och sådär. Ja, jag och Filippa har en liten present till dom ;)
Ni får se vad det är seeenareeeee
Svar: Jag och Lucinda går på showdance, men det är lite blandade dans stilar. Vi har lite jazz, lite street, lite lyriskt, lite allt möjligt..
Svar: H&M!
Svar: Hm, vet inte riktigt vad jag ska säga.. Den har inte samma färg som på hemsidan. Men jag är väl helt okej nöjd, eller jag tycker typ inte den är så fin men jag har fått jätte jätte jätte mycket beröm för den så alla andra tycker typ det, haha!

Kommentarer
» Anonym

Vem gillar du??!!!

2012-03-19 // 10:42:44
» Anonym

Vem gillar du?

2012-03-21 // 18:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback