Svar på Tal!

 

Daphna svarar:

Hejhej! Ja, jag har ganska många bilder med både John & Edward, haha.. Men nej det är inte photoshoppat, jag har träffat dom i verkligheten flera gånger :) Känner och känner, dom känner igen mig och vet ganska mycket om mig och ja, jag vet ju allt om dom, haha! Jag brukar få DM's och sånt ibland också, så vi har ju "kontakt" eller vad man ska kalla det. Jag är inte deras kompis, det kan man inte kalla det, jag är ett fan, men jag har sån jävla tur att kunna vara så nära dom eller vad man ska kalla det, att dom vet vad jag heter, att dom vet vem jag är och skriver meddeladen till mig och sånt då och då, fick tillexempel ett inatt :) Men - inget photoshop här inte!

Kram kram




Kommentarer
» Klara&Emma

Var du eller vilka av konserterna var du på?

Vi var nämligen också där :p



Förresten, är ni syskon?

2012-02-11 // 14:47:09
URL: http://klemklem.blogg.se/
» Anonym

Vem av John och Edward gillar du bäst?!? <3

2012-02-12 // 15:02:54
» Läsare

Vem av John. Och Edward gillar du bäst!?!??? <3

2012-02-12 // 15:09:00
» Anonym

hur har du fått kontakt med dom då? :-)

2012-02-12 // 15:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback