Hey lovers!



Godmorgon blir det väl för mig, hehe..
Så skönt att ha lov, men det är bara för jag FORTFARANDE är så äckligt jetlaggad!!
Somnar liksom vid 3-4 och vaknar vid 12-13. Det är inte braaaa!
Snart ska jag åka till my old school och möta upp Isabella (jag får inte ens vara där, om jag går in i byggnaden skickar dom ut mig direkt och hotar med att ringa polisen.. SÅ JÄVLA LOL, har gått där i 8 år liksom) sen ska vi åka hem till mig och ha en myyyysig dag och kväll! It's gonna be awesomee!
Hoppas ni har en bra dag så uppdaterar jag säkert senare :)

Kommentarer
» Anonym

va varför? :S

2012-04-13 // 18:45:57
» Anonym

Varför får du inte vara i din gamla skola? Vad har du gjort?

2012-04-13 // 19:33:19
» Anonym

hur sminkar du dig? ditt face ser skit fräsht ut!:)

2012-04-15 // 17:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback