Ciao ciao!



Är mycket roligare när ni kommenterar, hur tråkigt det än ser ut att skriva, haha..

Men hej iallafall! Hoppas ni har haft en bra dag hittils :)
Jag vaknade fett sent haha, men det är för att jag är så sjukt jetlaggad, det är inte roligt.. Somnade typ vid 4 inatt.. Jaja, sen kom iallafall Bill hem till moi, och seeeeeeen vid fyra typ så gick han och Nelly kom! Haha, haft en jättebra dag iallafall :)
Nu är jag så jävla trött så jag vet inte vad jag ska göra, haha.. Ska ringa en killkompis nu och sen får vi se om jag pallar hitta på något ikväll! Alla har ju inte lov, känns som om jag är den enda på lidingö som har det.. Menmen!
Ha det bra iallafall så hörs vi senare, ska se vad som har hänt med Lucindas uppdatering också ;)

Kommentarer
» :)

Like!

2012-04-11 // 20:03:54
» LK/Lovisa o Lovisa

Skitfin bild!

2012-04-12 // 09:52:25
URL: http://typisktloviisa.blogg.se/
» Sara

Kan inte du lägga upp bilderna från LA? Skulle bli jätteglad då! :)

2012-04-12 // 17:32:51
» Karin

Hej! Jätte fin blogg! :) Jag har en fråga? Röker Lucinda och vad tycker ni om rökning?

Er blogg äger! Sluta aldrig blogga!

Kram

2012-04-13 // 22:47:22
» Frida

vartifrån kommer linnet! SJUKT SJUKT FINT! Och eran blogg är suuper i övrigt!

2012-04-23 // 20:16:48
URL: http://cannelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback